31 ene. 2011

Entregadas formulacións Cooperación Galega Xunta 2011

Son  tres proxectos que se propoñen con moita ilusión:

-Agro-Honduras en 10 comunidades de la Quebrada (río) Gallardo, en Namasigue, Golfo de Fonseca, con compoñentes de diversificación productiva, soberanía alimentaria e sensibilización ambiental, con CODDEFFAGOLF como socio en terreno.
-Auga-Honduras, abastecemento e saneamento da comunidade San José de las Conchas, Marcovia (tamén no Golfo de Fonseca) co CartoLab como socio acá e a Alcaldía de Marcovia como socio en terreno.
- Promoción da Tecnoloxía para o Desenvolvemento Humano en Galicia, con Arquitectos Sen Fronteiras como socios.

Moitas felicidades a todos os que participástedes, aínda que fora un pouquiño!! E sobre todo MOITO ÁNIMO para seguir facendo estas cousas que imaxinamos entre todos, en Galicia e en Honduras, para que Il Mondo sexa cada vez mellor!!

Agora a esperar os resultados, pero xa só o proceso paga a pena (por certo, foi a primeira vez que puidemos entregar todo empregando formatos estándar e software non privativo!).

6 comentarios:

Cristina dijo...

Noraboa! ...

Chelo dijo...

Qué bien!! =)

Carmen dijo...

Enhorabuena!!
Muchas veces me pasa, pero en los momentos/picos de trabajo, me sigue admirando y emocionando la capacidad de trabajo, tesón y esfuerzo de todos los que participan, y especialmente de los que habéis estado al frente dándolo todo!

Lara dijo...

Enhorabuena!!
Me encanta ver que las cosas evolucionan y mejoran con los años.

Grandes recuerdos y aprendizajes formuladores!!!!!

Víctor dijo...

Noraboa ESF!! Seguimoooss!!

Paola dijo...

enhorabuena a todos y todas por vuestro trabajo!! este año ha sido todo un lujazo!!!