8 nov. 2012

Julio y agosto en la Xunta Divertida

O cómo l@s divertidill@s de Xunta Directiva también vamos a la playa... a leer emails! jeje 

Aunque con algo menos de movimiento, la lista de Xunta Directiva sigue activa  en los meses de julio y agosto. Enlazando con la entrada de junio, puedes enterarte si sigues leyendo de cómo poco a poco todas las cosas llegaron a buen puerto o ¿naufragaron en el intento? ¡¡Agradecemos tus críticas constructivas en los comentarios!! :)

Este verano despedimos de la lista a Gonzalo, Presidente de la Federación de ISF y hasta ahora contacto directo (junto con Pepe, vocal de Junta Federal y voluntario de ESF Galicia) entre ambas juntas: la Federal y la Divertida ;) ¡Gracias por tus aportes a esta lista Gonzalo! ¡Seguiremos en contacto! 

¡ESFer@s! No os perdáis la Xuntanza de ESF Galicia en As Corcerizas si queréis conocerlo todo (y más) sobre la Federación de ISF y otros temas SUPER INTERESANTES: Género, PCR, Plani Estratégica, Presupuesto 2012, etc.


A) PROPUESTAS QUE LLEGAN CADA DÍA A LA LISTA

¡El mundo gira y la gente se mueve! Desde la Xunta Directiva tratamos de atender a todas esas propuestas que nos llegan a la lista desde fuentes diversas (personal contratado, agentes externos, ect.). Las filtramos y/o las dinamizamos al resto de la base social. Aquí puedes ver un resumen de los eventos veraniegos...

TEDxGalicia

Se propone que vaya alguien representando a ESF y luego cuente. 

Se invita a la sede de Ourense pero demasiado tarde, porque ya se había cerrado el plazo o se acabaron las plazas... ¡Una pena no poder estar en todo!

Taller de formulación para pequeñas ONGD

Finalmente se encuentran personas formadoras ESFeras para esta propuesta tan interesante de la Coordinadora Galega de ONGD. ESF se responsabiliza del taller de Fortalecimiento y de Proyectos Internacionales de Cooperación al Desarrollo. ¡Esperemos que pronto aparezcan en el blog los resultados de los talleres!

Recopilación estatal de buenas prácticas en ONGD

La Coordinadora Estatal de ONGD pedía ejemplos de proyectos que fuesen considerados buenas prácticas desde cada Comunidad Autónoma. Desde Galicia, ESF propuso dos proyectos de Educación para el Desarrollo (EpD) que se pueden leer en este mismo blog, sobre los Programas de Conocimiento de la Realidad (PCR) y la introducción de la Tecnología para el Desarrollo Humano (TpDH) en la educación formal. Faltaron por presentar, por falta de capacidad, ¡que no de ganas!, ejemplos de proyectos de cooperación internacional, además de tres proyectos más de EpD: el voluntariado transformador, la promoción de la investigación para el desarrollo y de la realización de proyectos de fin de carrera y otros trabajos académicos sobre desarrollo.

Presentación de Etruekko

Etruekko es una red de comunidades autogestionadas, basada en el consumo colaborativo, es decir, en el intercambio de bienes y servicios entre usuarios y para compartir. Como ejemplo, un usuario puede arreglarle un grifo a otro a cambio de una raqueta de tenis que ya no usa, o puede prestarle un taladro o alquilárselo por un precio reducido. Por lo tanto puede ser un servicio que prestar a colectivos como ESF Galicia, que nos dé un valor añadido, a la vez que nos cohesiona socialmente. Está diseñada como una red social, lo que permite tener una herramienta de comunicación. Las comunidades estarán agrupadas por canales, de manera que tendrán un canal especifico de comunicación con otros colectivos afines en el que compartir experiencias, colaboraciones a la vez que intercambiar cualquier bien o servicio.

En estos momentos estamos en fase piloto y no tiene ningún coste el hecho de participar ya que el objetivo es mejorar la plataforma e ir implementando nuevas funcionalidades de consumo colaborativo y de financiación.

Documental sobre Arcadi Oliveres
Arcadi Oliveres es un "viejo conocido" de ESF. Se ha editado un documental y se plantea la idea de realizar una aportación de ESF de 350 euros. Conseguiríamos 5 DVD y presentación del documental en nuestra sede por el equipo de dirección y producción del documental. Se piensa que si se organiza la sesión de presentación del documental como formación de voluntariado/actividad de EpD en temas de economía responsable sería un gasto subvencionable. Sino, lo podría pagar ESF Galicia de fondos propios.  Parece interesante pero en el curso de Vigo (que al final no se pudo llevar a cabo por falta de matriculad@s) ya les pedía 400 € por la charla, dietas no incluidas. Por eso, la propuesta terminó por no cobrar suficiente fuerza. ¿Qué opinas?

Se decidió no enviar a lista Xeral por no saturar y no encajar mucho en las áreas de trabajo de ESF. ¿Te parece que fue una buena decisión?

Editorial Sepha
Es un proyecto editorial que nació en 2004 para abordar un debate crítico en las diferentes disciplinas de las Ciencias Sociales y desde ángulos ideológicos muy distintos e incluso a veces contrapuestos. La característica principal de sus colecciones de Humanidades y Ciencias Sociales es que dan cabida a autores de las más diversas formas de pensar.  
Tienen una apuesta social importante. Pese a que son libros menos comerciales, dedicamos buena parte de nuestros libros a América Latina, Derechos Humanos, Cooperación Internacional, Antropología... Además son clientes de Triodos, para desmarcarse de la banca especulativa y apostar por la banca de la economía real, por la banca ética. Son conscientes de los grandes problemas para que las publicaciones de cooperación entren en la cadena de distribución. Tienen librerías de toda España, tanto pequeñas como de grandes cadenas de librerías.

Nos proponen un acuerdo de coedición, donde la asociación invierte en los gastos de impresión y corrección y la editorial en maquetación, diseño, gastos adminsitrativos (alta de ISBN y DL), almacén, logísitica, envíos a librerías, gastos por devoluciones... Aseguran tener unos precios muy ajustados porque al publicar más libros que los que publicaría una asociación sola, consiguen unos precios de imprenta inferiores. Ofrecen ampliar nuestro mensaje a un público mucho mayor y además, tener una nueva fuente de ingresos, pues pagan el 25% de derechos de autor. También nos invitan a ingresar nuestros datos para recibir boletines de novedades de los temas de interés de la asociación. 

La idea no convence: ¿derechos de autor? ¿publicaciones propias de ESF Galicia?... ¿qué opinas tú?

B) PREPARANDO REUNIONES Y ASAMBLEAS

El buen funcionamiento de un grupo o una asociación se consigue mediante reuniones/asambleas productivas. Por otra parte, el éxito de una reunión/asamblea se asegura gracias a:

- un buen trabajo previo, que permite sintetizar, documentarse y tener un Orden del Día realista y abarcable.
- una buena acta, que permite cerrar unos temas y abrir otros, definir tareas y ponerse manos a la obra, hasta la siguiente reunión!. 

Aquí te mostramos algunos ejemplos buenos ¿o malos?... participa en los comentarios!

Borrador da acta da Asemblea Xeral da Coordinadora Galega, 28 de abril

Asisten 17 organizacións, ESF Galicia tamén tivo representación. Só lendo o borrador da acta respírase traballo e ganas de facer cousas na Coordinadora. Na Asamblea presentouse a memoria e as contas de 2011, a avaliación de Planificación Estratéxica 2008 - 2011 e por último os planes para o 2012. ESF Galicia forma parte desta rede local de ONGD pero pensamos que a nosa participación podería ser un pouco máis activa. Por exemplo: non participamos en todas as comisións de traballo. Fixemos unha proposta de creación de listas de debate (como as de ESF Galicia!) para establecer posicionamentos consensuados, pero precisamos de máis apoios para materializala. Ocórreseche algunha idea para xestionar esas listas e regular o seu funcionamento? En próximas entradas neste blogue seguirémoste informando sobre a actividade da Coordinadora Galega de ONGD. 

Borrador do acta de Xunta Directiva do 3 de xuño

Nesta reunión puxémonos ao día do estado xeral da asociación, gracias aos informes das distintas vocalías (PICD, EpD, Comunicación e Voluntariado) e comisións (desta vez Financiación, Plani Estratéxica e PCR foron as protagonistas). Tamén repasouse o estado do proceso de adaptación da asociación aos indicadores de transparencia e bo goberno... sabes o que son, ¿verdade?. Ratificáronse as votacións de urxencia dos convenios federais de Secretaría Executiva con ESF Cataluña e de doación de material topográfico coa empresa ALTOP. Tamén votouse a favor da adhesión ao manifesto de Incineradora NON, do que xa faláramos na entrada do mes de xuño, recordas? Establecemos un calendario interno para reunirnos de forma periódica e que non se queden temas no tinteiro e comezamos a debatir sobre o proceso de planificación anual da asociación e como mellorar o enfoque de cara ao 2013.  

Aínda temos desta reunión algunhas asignaturas pendentes: 
- posta ao día de temas federais - farémolo en vindeiras entradas, ¡atent@!
- modificación dos prazos do protocolo de aprobación de manifestos federais
- establecemento de plazos internos para votacións
- adhesión á plataforma contra a incineración e pola reciclaxe

Orde do día e Acta da reunión de Xunta Directiva do 28 de xullo

Nesta reunión volvémonos a actualizarnos sobre o estado xeral da asociación, gracias aos informes das distintas vocalías (PICD, EpD, Comunicación e Voluntariado) e comisións (Financiación, Plani Estratéxica e PCR voltaron ser as protagonistas). Votamos a favor de subir as actas de Asembleas e reunións de XD á wiki, para mellorar a transparencia, como xa se fai no grupo GAT. Tamén aprobamos presentar a solicitude de declaración de Entidade de Utilidade Pública do que te podes informar máis adiante nesta mesma entrada. Todas estas votacións ratificaranse na próxima Asemblea Xeral. Regulouse tamén a situación das novas persoas de Xunta Directiva xa que algunhas aínda non tiñan acceso á conta da súa vogalía/cargo.

Na reunión, aproveitamos para falar con mais calma dalgúns temas pendentes:  

- Temas federais: 

O enlace Federación-ESF Galicia non estivo funcionando no último mes e medio debido a saturación persoal da Presidencia e das demais persoas do grupo, que tampouco déronse de conta de que había algo que non se estaba a facer. Non se participou por ese motivo nalgunhas votacións (adhesión á rede Agorans, incremento de tasas de matrícula nos cursos online de EpD). No grupo somos conscientes da irresponsabilidade como Xunta Directiva que isto supón, ao non ser capaces de transmitir á base social de ESF Galicia decisións que nos afectan como asociación. Para evitar que isto volva a ocorrer, asúmíronse compromisos por parte da Xunta Directiva. Queres saber cales son? ¡Informarémoste en vindeiras entradas e na Xuntanza! ¡Interésanos coñecer a túa opinión!

- Adaptación aos indicadores:  
Finalmente soamente é preciso un documento conxunto a nivel Federal para presentar na auditoría. A día de hoxe os indicadores de transparencia e bo goberno están conseguidos na súa maioría pero o proceso está parado, falta un 20% do total: aprobación e publicación das políticas/posicionamentos das diversas comisións. Para que sexan documentos traballados e non simples discursos, deben ser repartidos, comentados e postos en común. GAT/COMFIN traballará na Política de inversións, compras e colaboración con empresas e a comisión de PICD debe traballar na Política Medioambiental.

O documento da matriz de Indicadores da CONGDE aínda está en versión borrador. A valoración das Federacións non está totalmente clara. A Secretaría Técnica de ESF Galicia foi invitada en nome da Federación de ISF a unha reunión o 3 de agosto en Madrid coa CONGDE para falar sobre o tema. O documento tamén mandouse á lista Xeral para traballalo con toda a base social.

- Actividades do proxecto de Fortalemento:  

O traballo está comezado por parte de Comunicación e Voluntariado. O traballo en temas de Indicadores de Transparencia e bo goberno está case rematado. 

- Planificación 2012/2013: 


Preténdese que en coherencia co proceso case a rematar da Planificación Estratéxica todas as actividades dos grupos estean englobadas nos seus respectivos obxectivos estratéxicos (por temas).  Isto parece en principio complicado, xa que os calendarios de funcionamento dos grupos son moitas veces por curso escolar. Comézase a actividade en setembro e parece complicado ter unha planificación real ao mes de comezar a traballar. Plantéxasen líneas de continuidade das actividades para cumplir os obxectivos estratéxicos solucionar o problema. Outra idea podería ser facer a captación de voluntariado noutra data que non sexa a principios de curso... (por exemplo... ¿principios del segundo cuatrimestre?).


Como primeiro intento para facer o proceso operativo pénsase en introducir os novos obxectivos estratéxicos na ferramenta de planificación anual. Pouco a pouco seremos máis conscientes na asociación de por que facemos o que facemos.

Falase de priorizar desde Xunta Directiva a Planificación Estratéxica en obxectivos anuais. Non é claro que o consigamos para o ano 2012, xa que a Plani Estratéxica rematarase en setembro, pero si para 2013. Tamén hai que interiorizar a nivel de Xunta Directiva a avaliación global da Planificación Estratéxica ano a ano.

É moi importante mellorar no proceso de Planificación anual. Isto traería vantaxes:
  • a nivel orzamentario: poder cerrar o orzamento a finais de ano, algo moi importante para poder presentar as contas no primeiro trimestre do ano, tal e como marcan os estatutos.
  • a nivel coherencia sentir-pensar-facer: é moi importante por iso a presenza dos obxectivos estratéxicos na ferramenta de planificación anual.
Definiuse un posible cronograma:
  • 1ª quincena de setembro: captación de voluntariado.
  • 2ª quincena de setembro: planificación nos grupos.
  • 1ª quincena de outubro: orzamento de ESF Galicia.
Tivéronse presentes datas importantes:
  • Cósmica: 12-15 outubro.
  • Asemblea Xeral de ESF Galicia + Xuntanza: 17-18 novembro.
  • Última xornada de formación Xeral: 21 decembro.

C) LE DAMOS VUELTAS AL COCO...

Entidade de Utilidade Pública


Ser unha Entidade de Utilidade Pública non supón ningún tipo de desvantaxe e pode supor vantaxes á hora de diversificar fontes de financiamento. A proposta de lei de mecenazgo permitiría ás empresas desgravar os primeiros 150€ que se dean como doazón a entidades de Utilidade Pública. Nesta definición non hai soamente ONGD, senón calquera tipo de entidade con fins culturais, científicos, etc. Deben cumprirse unha serie de requisitos que ESF Galicia xa cumpre (memoria de actividades dos últimos dous anos, actas de asembleas dos últimos dous anos, etc.) Por iso, estase en condicións de realizar unha votación para que a Presidencia poida firmar a solicitude en nome de ESF Galicia. Espérase que a resposta sexa rápida, e antes de finais de ano, porque de non selo, pode significar que hai problemas cos requisitos. A solicitude de declaración de Entidade Pública é un dos indicadores no proxecto de Fortalecemento da asociación. Na reunión de xullo aprobouse esta decisión, tras o previo debate na lista de correo. 

Durante a reunión apúntase que se debe ter coidado no enfoque dunha posible campaña de diversificación de fondos. Ademais, coméntase tamén que en ESF Cataluña estase a facer incidencia política directa para conseguir a aprobación desta lei. Pénsase que en ESF Galicia non hai en principio interese por esta actividade.
  
Otra posible fuente de financiación

Se reenvía esta propuesta de la lista Xeral: 

"Hace unos días, estuve curioseando en la página de Triodos. No sabía que puedes destinar parte de los intereses a alguna organización sin ánimo de lucro. Hay diversas asociaciones (podéis echarle un ojo aquí), algunas bastante alejadas, Unicef o WWF y otras más "afines" como Setem y Amigos de la Tierra. No tengo ni idea de cómo se podría hacer o si nos parecería totalmente bien por sus consecuencias, además supongo que se tendría que hacer a nivel federal. Más que nada planteo el debate de la posibilidad de este u otro método de financiación por parte de sectores con los que tenemos relación."

Opinión 1 
"Entiendo que hay que darse de alta o algo por el estilo, no? o por lo menos publicitar la medida. Ni idea de si habría que hacerlo a nivel federal o sólo nosotros. Queda en el saco de posibles nuevas formas de financiación."

Opinión 2
Esto es un tema que creo que se estaba pensando solicitar a Triodos a nivel federación ISF, pero no sé como quedó" 

Opinión 3
Pues por ahora hasta donde yo sé no se ha movido, entre otras cosas porque la Federación está muy volcada con Caja de Ingenieros (que nos da entre 10.000 y 20.000 € al año) y no teníamos mucha capacidad para trabajar con una 2ª entidad. En todo caso sí que, de arrancar, tendría que ser federal, porque la página es estatal y afectaría a todas. Otra cosa sería hablar con la oficina de Coruña y montar algo "sólo para Galicia", pero lo veo complicado. En todo caso esto es como todo, si me moviera a nivel federal y nos dieran pasta, pues o bien se hacen más cosas para todas o bien se bajan las cuotas, por lo que de manera indirecta sí que vendría bien.
D) TRATAMOS DE QUE LA ASOCIACIÓN FUNCIONE COMO UN TODO... 

Para eso, tiene que haber intercambio de información entre toda la base social y el grupo de Xunta Directiva. Si tienes alguna propuesta, ¡no te cortes y envíanosla!


Informe mensual de actividades del técnico de proyectos

Algunos meses este informe es reenviado no sólo a las personas directamente responsables, sino también a la lista de Xunta Directiva para que tod@s tengamos en mente el reparto del trabajo y las actividades en las que el personal contratado apoya en el día a día de ESF Galicia. 

Plan de seguridade para Honduras


O tema tratouse na lista de Xunta Directiva de novo a raíz da preparación da documentación para a formación PCR. É obrigatorio que todas as ISF da Federación que fagan PICD teñan un. ESF Galicia debe ter un específico para Honduras. Hai un borrador. A vogalía de PICD é a responsable do proceso. Actualmente as persoas PCR reciben uns cadernos de seguridade da AECID e do Ministerio e no compromiso de PCR firman unha cláusula específica relativa a seguridade.

Creación de la comisión de personal expatriado
En la última comisión de PICD los grupos de PICD quedaron en elegir a una persona de cada grupo para que formase parte de la comisión. Ahora queda alguien de Xunta Directiva, aparte de la vocalía de PICD y también se comentará en la lista xeral para que participe quien quiera. Además se hará la evaluación de la anterior comisión, para intentar al menos sacar conclusiones y lecciones aprendidas antes de empezar con este proceso de selección. Se apuntan dos personas de la Xunta Directiva

Convocatoria de prácticas en ESF 

Parece unha boa idea tratar de conseguir de forma activa convenios con facultades para recibir estudantes de prácticas. Isto permitiría un intercambio formativo entre estudantes e ESF Galicia. Os grupos responsabilizaríanse de tutelar á persoa que acepten de prácticas. Habería que ver que grupos ou actividades son idóneas para este tipo de convenios e definir os perfís da convocatoria.  

Pénsase que de todas formas un tema imprescindible/urxente é a definición de “Persoa de prácticas”, para poder aceptar tamén de forma “pasiva” as propostas que de todas formas chegan a ESF Galicia, tendo claras todas as responsabilidades, dereitos e deberes. Sería unha especie de compromiso PCR adaptado ao caso das prácticas. En ESF Cataluña xa se fixo algo sobre o tema e tomarase ese reglamento como modelo. Temos claros que ten que haber un equilibrio entre a perspectiva transformadora (EpD) e a perspectiva práctica (realizar tareas útiles)


Revisión do apartado institucional do proxecto para a Unión Europea

Este apartado integrarase na formulación de CODDEFFAGOLF para a Unión Europea na que vamos como socios deles. A nosa persoa expatriada, como representante país, terá que firmar a última páxina do adxunto. 

Idea fortalecimiento o EpD 2013

Ya hace tiempo que trabajamos el programa de promoción de la TpDH de ESF Galicia. Cada año se incluyen diversas cosas sobre la promoción de la TpDH (cursos online, campañitas o seminarios de temáticas sectoriales como energía, soberanía alimentaria, agua o la que toque, además de incluir los cursos en las tres universidades y otros elementos que se van añadiendo como en 2012 el teatro del oprimido o las publicaciones TpDH invitadas en el blog esfero, a la espera de poder imprimir si se consigue financiación extra).

Se supone que para el año que viene continuará la dinámica (dependiendo de las planificaciones de los grupos, la plani estratégica y demás), pero la
propuesta es que el año que viene igual hay que hacer un esfuerzo para visibilizar los 20 años de ESF Galicia con actos e invitaciones a antiguas personas socias y voluntarias (este año ya se va a hacer algo para Fortalecimiento que puede servir de prueba), aprovechar para contactos más allá del contexto universitario (a ver qué va saliendo en la plani estratégica) y analizar como ESF puede alcanzar mejor su misión y seguirse reinventando, todo ello en ese contexto de "20 aniversario", que es un número redondo y que se "vende bien". Incluso a la subvención de Fortalecimiento se podría pedir un proyecto en esta línea...

¡¡Una propuesta interesante!! Es un tema a comentar en la próxima reunión ;)

Planificación Estratégica

La comisión rearranca para poder aprobar la Plani en noviembre. Cal foi o plan de actuación?

- Rematar unha primeira proposta de liñas ou obxectivos estratéxicos (10 aproximadamente) a partir do material recollido na xuntanza de marzo. Esta proposta péchase nunha reunión da comisión o 3 de setembro.

- As liñas propostas pola comisión se envían a cada grupo para que:
       *Poidan aportar sobre se na súa opinión falta algunha ou habería que modificar a redacción dalgunha.
       *Na liña ou liñas na que a comisión considere a ese grupo máis implicado no seu desenvolvemento, que poida establecer accións previstas e indicadores de cumprimento das accións e liñas estratéxicas.

- En paralelo, elabórase unha enquisa individual empregando algunha ferramenta de enquisas web para ter máis elementos de cara a elaborar a visión.

- O 19 de setembro faise un obradoiro dun día onde se compartan tódalas liñas e accións desenvolvidas dos grupos e se complementen as novas que poidan xurdir. Dese obradoiro debería sair o marco estratéxico completo que podería ser completado con algún aporte posterior polas persoas que non puideran asistir.

- Antes de Xuntanza de novembro se maqueta para poder presentala para aprobación. Os resultados do proceso xa se atopan na wiki!!!

Protocolo de aprobación de manifiestos

É un documento no que se establecen os tempos de resposta de adhesión e aprobación de manifestos por parte da Federación. Distínguense os diferentes casos e problemas. En moitas ocasións os tempos son tan curtos que non da tempo a debatelo en cada ISF e dar unha resposta. É dicir, non levamos o mesmo ritmo. Ademais dende ESF Galicia gustaríanos engadir algunhas definicións: non é o mesmo un manifesto, un posicionamento... etc. Este protocolo podería adaptarse a ESF Galicia. Son os deberes pendentes de ESF Galicia da Asemblea Federal de marzo 2011...!! 


E) REPRESENTAMOS A LA BASE SOCIAL...

No sólo legalmente y en la toma de decisiones del día a día, a veces además en actos como la entrega de placa en la sede de Cooperación Galega de la Xunta de Galicia en nombre de la alcaldía de Marcovia, por su apoyo financiero al proyecto del que os podéis informar en el blog de Honduras.

E) PERO POR ENCIMA DE TODO... SOMOS PERSONAS Y NOS DIVERTIMOS! CADA UN@ A SU MANERA ;)  

¿Un cambio de aspecto?

"El otro día hablaba con alguien de Xunta Directiva sobre hacer un montaje con los avatares tipo south park de cada persona de Xunta Directiva y juntándolos en plan "foto de grupo", colgándola luego en el blog, of course... Qué os parece?
A divertirse!!"


http://www.sp-studio.de/index.htm

"Que buena idea!! Animaos que seguro que os molará y la gente opinará"

"A min encantoume a idea!! Sobretodo porque nos podemos rir moooito facendo neles!!! Que decides?" 

"Por mí bien!!! jajajaja"

"Ni a favor ni en contra. Pero yo no lo voy hacer."

"jooo si no lo hacemos tod@s no mola tanto :( A mí tampoco me gusta Southpark, pero bueno, es una broma... "

Opiniones personales sobre el grupo de Xunta Directiva

Yo me encuentro a gusto, aunque en estos momentos con más ganas de hacer cosas e ideas que tiempo material para hacerlas :S jejeje A veces me agobio un poco con la lista de cosas pendientes pero creo que trabajamos un montón y muy bien... y además nos lo tomamos con humor y alegría, eso es lo que más me gusta.

"Eu estou bastante a gusto tamén. Levo xa uns anos en ESF pero a miña visión parece que nunca foi más aló da miña sede (mal, moi mal feito) e estou a darme conta que ando moi perdido en como funciona a asociación a nivel global (e da federación nin falamos, vaia vice que escolléchedes). Inda me sento un pouco perdido pero mais que nada por causa miña, a excusa é que ando bastante liado ultimamente e non me puxen o día todo o que tiña pensado neste tempo cousa que tentarei remediar nos próximos meses de verán.

Tedes que disculparme por ser bastante pouco útil ata o momento pero prometo que tentarei solucionalo proximamente. Por outra parte estou bastante motivado (sobre todo despois da última reunión da XD, a pesar de non estarmos tod@s) gracias a que a XD é un grupazo e hai un humor e un bo roio que imposible non estar a gusto ;)"


No hay comentarios: