31 ago. 2010

O mellor e o peor do curso TCpDH (segundo os alumnos)

Case se nos olvida esta entrada sobre o curso e dado que a xente tuvo a oportunidade de expresar a súa opinión, que mellor que deixala recollida e dende logo non se pode negar que as opinión son dispares...





O mellor:


  • O caso de software libre.
  • A charla de “ As novas perspectivas de desenvolvemento nas comunidades indíxenas”
  • A charla de “O papel da agricultura no desenvolvemento no Sur”
  • A charla da historia da colonización
  • O caso de sensibilización co Sáhara
  • A dinámicas nas que tivemos que participar, fixéronme pensar.Non sabía nada sobre cooperación internacional e creo que agora podo falar con propiedade e o máis importante, vin como funciona una organización de voluntariado, o que buscan , as súas metas. Hai xente con espírito aventureiro, cousa que me encanta.
  • A dinámica na que falamos cos “representantes” da comunidade de Nicaragua.
  • Que en xeral é bastante participativo.
  • A aprendizaxe de importantes conceptos para a cooperación no desenvolvemento.
  • Introducirse no tema da cooperación e ver as problemáticas mundiais.
  • O bo clima que se moveu entre a xente
  • Toda a aprendizaxe obtida, poder coñecer á xente e participar con eles nas actividades o que fixo no seu conxunto dunha experiencia moi positiva.
  • A xente participativa
  • A interconexión dos temas das charlas
  • Coñecer a xente nova con diferentes puntos de vista
  • A diversidade de conceptos
  • Visión de futuro
  • A liberdade de opinión e o debate.
  • Os momentos café
  • A comida
  • A aportación de fotografías, vídeos…
  • A experiencia persoal








O peor:


  • O volume de aulas ligadas á rama técnica foi menor do esperado.
  • O lonxe que queda a facultade
  • A charla de “O modelo actual de desenvolvemento e a pobreza”
  • A charla de “O modelo enerxético actual e alternativas”
  • Que sexa en fin de semana
  • A charla sobre “ a perspectiva de xénero”
  • A charla de “Os movementos sociais no sur”
  • Comezar ás 16.
  • A charla de “Perspectiva de xénero na cooperación”
  • As poñencias que foron demasiado teóricas e pouco dinámicas (perfectas para durmir)
  • As charlas ideolóxicas propagandísticas con poñentes pouco preparados.
  • Pouco rigoroso nos conceptos expostos na gran maioría das charlas
  • Cando rematou o café de comercio xusto.

  • Hai persoas que se excederon no tempo
  • Moi repetitivo en moitos aspectos
  • Notábase que en charlas o docente non sabía do tema e viña obrigado.
  • O horario intensivo (8 horas ó dia)
  • Pouco descanso entre charlas
  • Madrugar un domingo
  • Ter que levar traballo para casa.
  • Chegar o curso sen durmir (coma hoxe)

No hay comentarios: