Fai algo máis dunha semana rematou en Compostela a VII edición do Curso de "Tecnoloxía e Cooperación para o Desenvolvemento Humano". Houbo tempo para AGROsleeping, dinámicas de "círculos viciosos" que tanto valen para unha charla sobre IAP como para uns pases de baile no Avante, e, por último, unha cea por todo o alto! Ademais este ano @s alumn@s foron de novo do máis participativos e, por que non dicilo, do máis simpáticos. De feito fixeron do curso unha actividade máis ca entretida, interesante e, sobre todo, capaz de remexer nas cabeciñas de tod@s (tanto alumnado como ESFeiros e poñentes) pra pensar na clase de sociedade na que vivimos e na que nos gustaría vivir.
Así, aí vos vai o Peor e o Mellor segundo o alumnado!
O Peor do curso :(
- Ter que facer moitos traballos.
- Levantarse cedo o finde.
- Curso enfocado ao público universitario (polo sistema de publicidade). Habería que abrilo máis a outros ámbitos.
- Ter que falar en público.
- Comprender a gran cantidade de auga que se desperdicia no planeta.
- Falta de desenrolo dos temas. Unha hora quédase curta para debate, etc.
- A cantidade de temas tratados en períodos curtos que fan que se dilúa un pouco o contido das charlas.
- O pouco tempo entre as charlas da mañá e da tarde.
- Os horarios (intensivos).
- Ter que madrugar un sábado e un domingo.
- O tempo/concentración do curso. Agota!
- Levantarse cedo o finde.
- Curso enfocado ao público universitario (polo sistema de publicidade). Habería que abrilo máis a outros ámbitos.
- Ter que falar en público.
- Comprender a gran cantidade de auga que se desperdicia no planeta.
- Falta de desenrolo dos temas. Unha hora quédase curta para debate, etc.
- A cantidade de temas tratados en períodos curtos que fan que se dilúa un pouco o contido das charlas.
- O pouco tempo entre as charlas da mañá e da tarde.
- Os horarios (intensivos).
- Ter que madrugar un sábado e un domingo.
- O tempo/concentración do curso. Agota!
O Mellor do curso :)
- A cantidade de bibliografía recomendada.
- As actividades (xogos).
- As charlas dinámicas.
- A visión global en canto a diversidade de contidos.
- A participación e dinamismo das charlas.
- A participación de xente doutros países coas súas realidades.
- O interesantes e impactantes que foron tódalas charlas.
- A información recibida.
- A xente do curso que é estupenda.
- Os debates e o afán dos poñentes en que participe o público.
- O comprometidos que nos fan estar.
- O crecemento persoal.
- Os testimonios.
- O feito de que nos plantexemos o noso futuro (incluso laboral).
- Moitos debates.
- Os coñecementos adquiridos.
- Coñecer o traballo de ESF.
- A conciencia.
- O interese que os relatores amosaban polos seus respectivos temas.
- A diversidade temática do curso.
- As ganas de actuar.
- As actividades.
- A visión das distintas realidades.
- Valorar máis o que temos.
- Alternativas á banca convencional.
- O coñecer casos concretos.
- O ambiente en xeral co grupo.
- A charla do primeiro día sobre colonialismo.
- A continua invitación á participación dos alumnos.
- As charlas sobre o Xénero, a Desigualdade Norte/Sur e as Comunidades indíxenas.
- A interactividade do grupo.
- A multidisciplinariedade do grupo.
- As actividades (xogos).
- As charlas dinámicas.
- A visión global en canto a diversidade de contidos.
- A participación e dinamismo das charlas.
- A participación de xente doutros países coas súas realidades.
- O interesantes e impactantes que foron tódalas charlas.
- A información recibida.
- A xente do curso que é estupenda.
- Os debates e o afán dos poñentes en que participe o público.
- O comprometidos que nos fan estar.
- O crecemento persoal.
- Os testimonios.
- O feito de que nos plantexemos o noso futuro (incluso laboral).
- Moitos debates.
- Os coñecementos adquiridos.
- Coñecer o traballo de ESF.
- A conciencia.
- O interese que os relatores amosaban polos seus respectivos temas.
- A diversidade temática do curso.
- As ganas de actuar.
- As actividades.
- A visión das distintas realidades.
- Valorar máis o que temos.
- Alternativas á banca convencional.
- O coñecer casos concretos.
- O ambiente en xeral co grupo.
- A charla do primeiro día sobre colonialismo.
- A continua invitación á participación dos alumnos.
- As charlas sobre o Xénero, a Desigualdade Norte/Sur e as Comunidades indíxenas.
- A interactividade do grupo.
- A multidisciplinariedade do grupo.
3 comentarios:
Noraboa un ano máis!!!
Moitas gracias por todo :)
algo que nunca defrauda, a xente!!! e o voluntariado de ESF que como sempre fai un gran traballo!
Publicar un comentario