28 dic. 2011

Crónica del magosto de ESF-Compostela

Aquí podéis ver dos visiones del "magosto más largo del mundo" (con 2 o tres retrasos, al fin se hizo, justo a tiempo para acoger a gente de distintas sedes esfeiras, gente que pasaba por allí e incluso a participantes y ponentes del Curso de Soberanía Alimentaria que salían de su segundo día, algunos de los cuales conocieron por primera vez esta fiesta tradicional gallega tan vinculada a la soberanía alimentaria de Galicia).

--------------------------------------------
Adela

Tras tener que suspender el magosto varias veces por causa de las inclemencias del tiempo, el 8 de Noviembre por fin pudimos celebrarlo. Aunque el tiempo no fue el más adecuado (la llovizna nos acompañó todo el tiempo) nuestra ilusión y sobre todo, nuestro tesón consiguieron que pudiéramos hacer las brasas que servirían para asar las tan esperadas castañas.

Desde la tarde estuvieron Belén, Carmiña y Sara preparándolo todo delante de la facultad de farmacia para que a las 19:30 pudiéramos comenzar. Las castañas se hicieron de rogar pero mereció la pena esperar. Hasta el magosto se fueron acercando, además de las voluntarias y voluntarios de la sede de Compostela y Coruña, algunos estudiantes del campus que, además de probar las castañas, se llevaron consigo información sobre nuestras actividades y un trozo de jabón hecho con aceite usado y las instrucciones para poder hacerlo en sus casas. Y ya avanzada la tarde, nos animamos con la pandereta y hasta improvisamos una pequeña foliada.

¡El año que viene repetiremos, pero esta vez con sol!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
María

Pode parecer incrible, pero si. Por fin se celebrou os ansiado MAGOSTO ESFERO!!!
Fíxose de rogar, pero é que as cousas que máis gusta son as que máis costa facer!!
O tempo non se poñia da nosa parte, e ainda que tivemos algún momento no que o paraugas nos acompañou, esta vez si que puidemos prender o lume e asa-las castañas!


O lugar escollido foi o parque de diante de farmacia, ese lugar que tantos encontros eseferos tivo. Pode ser declarado oficialmente como o lugar de encontro alternativo de ESF.
A nosa aventura de outono comezaba ás 19.30 de maneira oficial, pero o traballo escondido das voluntarias xa comezara moito antes xa que Chaleo, Belén, Carmiña, Sara...foron as encargadas de recolectar o amterial necesario apra que dita xuntanza saise ás mil marabillas!!
Ainda que tamén tivemos axudantes alleas!!!

Como non todo ía ser festa tamén contábamos cun improvisado stand acomodado entre a furgoneta de Sara e a mesa cedida por Alfonso, así todos os que nos visitaran podían informarse sobre a asociación e sobre os proxectos e activiades que levamos a cabo.
Sara tamén foi a encargada de traer consigo o "xabón caseiro" que ela mesma elaborara e a receta de como facelo para que quen quixese levase un trozo e as indicacións.
A verdade é que entre voluntarios da propia sede, de sedes veciñas como a da Coruña e estudantes da USC ainda se formou un bo grupo...

Cando as castañas ían saíndo non faltaban os tradicionais cucuruchos, que tras salvarse da auga esperaban ser a base das ardentes castañas.
Xa chegando ao remate houbo algún que outro voluntario que se arrincou a empregar a "parrilla" das castañas para uns chourizos que envoltos en papel albal como si de avoas de cociña de ferro se tratase, puxeron punto final a unha tarde de magosto compostelán.
Entre risas e felicitacións polo traballo realizado, recollimos todo como boas e responsables persoas e despedímonos coa promesa de que o ano que vén repetimos seguro!!

No hay comentarios: